16 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir Zamanlar Sabri Sarıoğlu

Resim arşivimden. Arşiv derken... UEFA zaferi sonrasında gazete ve dergilerden kestiğim resimleri yapıştırmak suretiyle defterler oluşturmaya başladım. Galatasaray'ın maçlarının ardından ertesi günkü gazeteler güzel kaynaklardı mesela. Kaç tane defterim oldu kim bilir? Üşenmeden yıllarca derledim onları. İki sene önce bıraktım...
2001/2002 sezonu yeni açılmış. Takımın başında Lucescu var. İmkânsızlıkların had safhada olduğu bir lige hazırlanıyor Galatasaray. Öyle ya yapılan transferlerin tamamına yakını kiralık... Altyapıya yöneliyor Rumen teknik adam. Sabri'yi görüyor, yakasından tutup A Takıma çıkarıyor. Yorumlara bakılırsa Sabri süper bir yetenek ve gelecekte müthiş bir yıldız olacak. Olurdu belki... Sözü edilen gelecekte orta saha oyuncusundan devşirme bir sağ bek olmasaydı eğer...
Sabri bu takım için önemli. Ben buna inanıyorum artık. Evet savunmada çok adam kaçırıyor, evet ofsaytı bozuyor, evet şutları dağları taşları buluyor, evet orta yaparken kafasını kaldırmıyor... Fakat sahada neyi varsa onu veriyor. Her futbolcu yeteneğiyle önplana çıkmaz, bazıları hırsıyla kapatır bu açığını. Ve her takımda Sabri gibi bir oyuncu vardır mutlaka. Üstelik buna ihtiyaç da vardır...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika.

Adsız dedi ki...

mükemmel.